OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 13 18:02:41 CET 2006

Ono to je stejne zvlastni, vyrobci sw neruci za nic a pritom si prosadili
(prasazuji) takovou ptakovinu jako jsou softwarove patenty, ktere vlastne
umoznuji patentovat obecne a obecne zname postupy.
Vyrobci hardware (mysleno obecne hmotnych vyrobku) ruci za svuj vyrobek, lze
je stihat i za naprosto absurdni uziti vyrobku a chybejici zakaz tohoto
uziti v manualu. Pritom si nelze nechat patentovat obecny princip hmotneho
vyrobku.

Soudruzi asi nekde udelali chybu nebo se svet ridi do ....

> Poznamka: vyse uvedene informace jsou pouze informativni a mohou
> podlehat zmenam. Microsoft neodpovida za pripadnou skodu, ktera Vam
> muze vzniknout v souvislosti s uzitim techto informaci.

JOOOOOOO, TO JE PRESNE TEN DODATEK. Kurvy, kurvy, nic nez kurvy.

Problem neni v nakupu licence, pro porodejce (jsme take prodejci) to je
kseft a radi vam prodaji cokoliv si budete prat. :-)

>Takto jsem jiz kupoval 3 OEM licence na WinXP Pro (s HDD, s procesorem a s
MB) vzdy naprosto bez problemu. Vsechny jsem zaregistroval a cas od casu
upgraduji masinky - pouze v jednom pripade se mi zatim stalo, ze jsem musel
znovu aktivovat licenci - shorel mi MB, CPU, HDD - po nainstalovani na novy
HW a pokusu o aktivaci to na mne chvilku rvalo a nakonec odkazalo na tlf.
podporu aktivace - behem cca 5minutoveho telefonatu bylo vse vyrizeno.
Osobne si myslim, ze vse zalezi na tom komu se na podpore dovolate - holt
vsude jsou jen lidi

S pozdravem
MK