OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

MK info@mcu.cz
Pátek Leden 13 14:33:40 CET 2006

> No o tom to prave je - slo mi o to zda je legalni koupit jen nejaky
> kablik a k tomu OEM licenci. Jak se zda tak ano a tim padem je vse
> vyreseno.

Takto jsem jiz kupoval 3 OEM licence na WinXP Pro (s HDD, s procesorem a s
MB) vzdy naprosto bez problemu. Vsechny jsem zaregistroval a cas od casu
upgraduji masinky - pouze v jednom pripade se mi zatim stalo, ze jsem musel
znovu aktivovat licenci - shorel mi MB, CPU, HDD - po nainstalovani na novy
HW a pokusu o aktivaci to na mne chvilku rvalo a nakonec odkazalo na tlf.
podporu aktivace - behem cca 5minutoveho telefonatu bylo vse vyrizeno.
Osobne si myslim, ze vse zalezi na tom komu se na podpore dovolate - holt
vsude jsou jen lidi

S pozdravem
MK