OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Leden 13 13:49:26 CET 2006

Ne tu reklamaci je povinnen vyridit prodejce s MS, on poskytuje podporu na
OEM produkty. Je to trochu obcas problem, ale jde to. OEM dodavatel se pouze
snazil vyvleci z toho co je jeho povinnost jako System Buildera. Nemusi nic
platit, jen ho to stoji dost casu.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)