OT: Co je podminkou pro legalni instalaci OEM Win XP?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 13 13:29:15 CET 2006

Je to sice nabeh na flame, ale - to se na to neuplatnovala zaruka? Snad kdyz
si koupim PC s Woknama a neco mi tam v ramci zaruky vymenej, tak snad to
bude fungovat stejne jako pred zavadou ne? IMHO by to byl duvod k odstoupeni
od kupni smlouvy. Asi by stalo za to se obratit na Sdruzeni pro ochranu
spotrebitelu.

P.K.