OT: Mimochodem - RE: Modelari na UFO model

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 12 23:24:16 CET 2006

Ale díky za tip na český Web obchod, který umí dodat hračky (např.
Robosapien 2) o kterých prohnilý kapitalista usoudil, že by se k nám
měly dostat až za rok, neboť lezeme po stromech a neumíme si zamíchat
kávu lžičkou.

Asi si toho RSV2 objednám tam a nikoli v UK, jak jsem měl původně v
úmyslu.

Zdraví PavelK