OT: Pro modelare a nejen pro ne

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 12 12:33:44 CET 2006

S tim nelze nez souhlasit, Graupner ma PC interface az u modelu 18,20,22,24
a to jeste jako pridavny modul, nikoliv v zakladu.
Zpetny prenos dat z modelu je samostatna kategorie a kdyz pro nic jineho tak
by se velmi hodila pro naslednou analyzu letu.
Nekdy mam dojem, ze se to snad nedela schvalne.

Zatim jsem zmaknul prenos obrazu z modelu,chodi mi to na cca 2kn, celkem
stabylne az jednou bude cas tak chci zkusit GPS,  pro zacatek jen s zaznamem
udaju na palube.

>Treba mne stve ze nelze pripojit vetsinu radii k PC a provest
zalohu nastaveni (nekdy je to dost prace to vsechno odladit) a pripadne
nastaveni naklikat v PC - to umi i ty debilni digitronove hodiny co se
tu ted stavely. K memu radiu se udajne mel ten SW dodavat a pak se na to
vybodli.

RadekCX