OT: Pro modelare a nejen pro ne

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 12 12:09:09 CET 2006

To ano, ale jakekoliv sebelepsi radio konci na tom, ze z nej leze nejake
kodovani pro x kanalu bez zpetne vazby na model a tudiz veskere regulace
a vychytavky je treba delat v modelu.

Ty radia stejne nedelaji nic jineho nez ze dokazou delat ruzne krivkove
kompenzace, rozsahy vychylek, reverzy a mixovani kanalu mezi sebou. To
do jake kategorie radio patri a kolik stoji je jen otazkou rozsahu tech
moznosti a komfortu s jakym je muzu provadet. Zadna nova reseni se
neobjevuji. Proto mne to tak s prominutim s..e.

Verim tomu, ze hodne bastliru by si dokazalo udelat velmi slusnej RC
koder - naprosto bez problemu. Je to jen otazka casu kolik tomu chci
venovat. Treba mne stve ze nelze pripojit vetsinu radii k PC a provest
zalohu nastaveni (nekdy je to dost prace to vsechno odladit) a pripadne
nastaveni naklikat v PC - to umi i ty debilni digitronove hodiny co se
tu ted stavely. K memu radiu se udajne mel ten SW dodavat a pak se na to
vybodli.

RadekCX