RE: Mimochodem, aby bylo jasné, čeho se týká ten bootloader

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 11 14:17:58 CET 2006

Zdravím,

někde na Webu jsem nějaká videa viděl, ale už jsem zapomněl kde.

S tou volností to není žádný zázrak. On má málo motorků a poměrně dost
je toho řešeného pomocí převodů. Takže ruka se typicky pohybuje nahoru,
dolů, od těla a k tělu. A při pohybu od těla se otevírají prsty a při
pohybu k tělu se zavírají. Takže mu lze dát třeba něco do ruky a on to
umí hodit nebo pustit. Nebo umí něco sebrat ze země, pokud je to správně
vysoké.

Zdraví PavelK