Robot Spejbl uz umi chodit

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Leden 10 16:02:06 CET 2006

Dekuji za lichotky,

> Když už budete zpracovávat tu dokumentaci, nechtěl byste zpracovat i
> dokumentaci té mechaniky ? Je to moc pěkně navržené.

mechaniku dam casem samozrejme na web, ale pekne navrzene to zcela
urcite neni (spis to na tom videu neni videt, jak je to hrozny).
Navrhoval jsem to z nouze sam a ja nikdy v zivote nic jineho
mechanicky nedelal. Samozrejme jsme pocitali s tim, ze to bude
mechanicky diletantske, ale potrebovali jsme nejakou prvni verzi,
abychom pak mohli strojarum neco ukazat, az po nich budeme chtit
spolupraci.

Kreslil jsem to ve 2D v Qcadu a pak jsem to jen tak ze srandy
naimportoval do demoverze VariCADu:
http://duch.cz/spejbl/spejbl.png
(Nechal jsem vyrobit nohy dvoji delky, v realite byly pouzity o 1/3
delsi.)

Tady je jeste video robota ze Spanelska, ktery nam byl inspiraci
(a do znacne miry urcenim zadani pro me):
http://duch.cz/spejbl/konkurent_patitas-04-vcd.mpg

Dekuji a zdravim,
Marek P.