Software k programátorům ELNEC ?

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Úterý Leden 10 14:11:16 CET 2006

Vazeny p. Grepl,

a) svoj nazor som povedal v predchadzajucom liste. Jednoducho ja
chapem "Perform bulk erase" ako UROBIT cosi a ZVERIFIKOVAT, ci to bolo
urobene. Mozno som ale prilis konzervativny.

b) zameriavame sa na zakaznikov vo vyrobnej sfere, kde je vyhodne, ak
za nevymazany/nevymazatelny obvod odchyti na zaciatku prace s obvodom.

c) aj keby som pripustil ze v tomto pripade by bolo mozne zakazat
kontrolu vykonania "Bulk erase", ovladaci program je univerzalny a
modifikacia LEN pre niektore obvody je pracna. Ale zdoraznujem,
nedostatok casu vyvojarov v Elnec nie je hlavnym dovodom mojich
postojov.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com