Software k programátorùm ELNEC ?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Leden 10 13:46:07 CET 2006

> Neviem, ako to robi MPLAB, v kazdom pripade PICmicro obvody su (v
> zmysle tejto uvahy) obvody typu "B" a ked MPLAB posla do obvodu akurat
> Erase command a potom vyhlasi "Erase OK" je to z mojho pohladu chyba,
> s prizmurenim oka nedoslednost - ale urcite nevhodny pristup pre
> vyrobne ucely.

Na zacatku threadu je zminka o obvodu PIC18F2620 - programovaci
specifikace na strance
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39622F.pdf. Na strane
10, kapitola 2.4 je shrnuti programovaciho procesu a nikde tam neni o
blank check-u ani slovo.

Vzhledem k tomu, ze se obvod stejne po naprogramovani verifikuje, tak
myslim ze je zbytecne provadet blank check po smazani. Pokud neprobehne
smazani spravne, odhali se to stejne pri finalni verifikaci.

Chapu, ze z Vaseho pohledu je blank check soucasti mazaci operace, ale
pokud jej nevyzaduje ani vyrobce obvodu v programovaci specifikaci, bylo
by myslim vhodne uzivateli umoznit tuto funkci vypnout.

Lukas Grepl