Opet Mylar PhotoPack a elektrostaticka sluchatka

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Leden 10 09:18:44 CET 2006

Presne tak, kdysi jsem to kupoval tusim v Hudy sportu asi za 80 korun.
Myslim ze to budou mit v kazdych druhych turistickych potrebach a podle mne
je to vicemene totez co prodava to DTP studio.

Dusan Dolezal