Potisk tlacitek

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Leden 9 19:45:22 CET 2006

Zdravim,
kdyz se tu resil ten potisk hmatniku tlacitek, tak jsem byl dneska u jednoho
tiskare a tady jsou nejake informace...
Jsou barvy, ktere na klavesnicich vydrzi, zazerou se do plastu, ten clovek
hned vedel o co jde, tisknou potisky tlacitek pro Eniku, dokonce presne ty
hmatniky, ktery jsem si vybral ja ;-) Tisknou tamponovym tiskem, videl jsem
vzorky, vypada to perfektne, krasne ostre, seskrabat se mi to (beznym
zpusobem) nepovedlo ;-)
Ja potrebuju sestavit klavesnici pro ovladaci panel CNC frezky, kde bude
cca. 50 tlacitek a kazde jine, coz uz neni tak vesele :-( Tiskarovi udelam
upinaci pripravek aby mohl tisknout vic tlacitek najednou, aby to bylo co
nejlevnejsi. Jinak co se tyka cen: stocek, na ktery se vejde (doufam) 12
ruznych potisku vyjde na 350,- (jednorazova investice) a tisk jednoho
tlacitka ve velkych (tisicovych) seriich cca. 2Kc, takze v malem to bude asi
vic. Ja budu mit urcite numerickou klavesnici (cisla, enter, backspace atd.)
tak pokud by ste zvolili treba na tu DDS stejna tlacitka jako ja (Stelvio
502) tak muzu doplnit na stocek par zbyvajicich potisku a muzeme to udelat
naraz...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz