OT: cybershot write speed

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 9 16:57:56 CET 2006

Mozem sa opytat, co vam "neporadili"? Mam podobny problem, citacka je
nejaka lacna HAMA dovezena z NSR, cita v pohode rozne karty (rozne SD,
CompactFlash), ale s jednou MemoryStick SONY 128MB ma problem. Pritom
inu MemoryStick SONY 32MB cita OK, rovnako SanDisk 512MB OK.

miro

--- Pavel Kadeèka <pavel.kadecka@gmail.com> wrote:

> Ja jsem jednou psal na cesky support SONY, odpovedeli mi, ale vlastne
> stejne
> neporadili (jednalo se o problem nekompatibility SONY USB mysi/ctecky
> karet
> memory stick a jednou memory stick kartou). Ale svedci to aspon o
> tom, ze
> SONY support v Cesku funguje. Tady je na ne mejl:
>
> callcentre.czech@eu.sony.com
>
> P.K.

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com