OT: cybershot write speed

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 9 16:14:11 CET 2006

Ja jsem jednou psal na cesky support SONY, odpovedeli mi, ale vlastne stejne
neporadili (jednalo se o problem nekompatibility SONY USB mysi/ctecky karet
memory stick a jednou memory stick kartou). Ale svedci to aspon o tom, ze
SONY support v Cesku funguje. Tady je na ne mejl:

callcentre.czech@eu.sony.com

P.K.