OT: [AUTO] Thermoback

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 9 14:39:40 CET 2006

 Na tu stranku jsem se dostal odsud:
http://bazarek.php5.cz/

Nekdo tam tenhle vynalez prodava v provedeni na S105.

Vyjadreni o priduseni vykonu a tim snizeni spotreby - to mi nejak nesedi,
pokud se snizi vykon motoru, tak se snizi akcelerace a maximalni dosazitelna
rychlost. Pokud jde o tu akceleraci, tak tu stejne kdyz budu chtit, muzu
kompenzovat tim, ze na to vic slapnu.

P.K.