OT: [AUTO] Thermoback
RV
vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 9 14:10:38 CET 2006
Ja se o motory (hlavne ty modelarske) docela zajimam a tak mohu rict za
sebe, ze to je slatanina nejvyssiho kalibru. Uz jen z toho co ten clovek
napsal je jasne, ze je uplne mimo.
Prave jim uvadene vyhody - tedy zmena struktury smesi a tim dosazeni
rychlejsi horeni je totalni kravovina - je vyzkouseno, ze zrychleni
horeni (pokud se nepletu tak je optimum neco kolem 30m/s) je
kontraproduktivni - cilem neni co nejrychleji spalit smes, ale v co
nejvyssim strednim tlaku a prave pozvolnemu narustu tlaku a jeho co
nejdelsim pusobeni na pist. Jakekoliv rychlejsi spalovani zpusobuje
nachylnost k detonacnimu rezimu horeni a tzv. klepani. Pokud neco ohriva
smes v pripade, ze je otevren jakykoliv z ventilu zakonite to znamena,
ze z valce unika palivo a kyslik. Dale u modernich motoru je dokonce
nutne, aby z motoru odchazelo palivo kvuli katalyzatoru a stara se o to
RJ - to je take duvodem proc s eto nedela pro zadne auto se vstrikem.
Jedina moznost jak se to muze projevit na spotrebe je to, ze prijdete o
vykon motoru a tim padem to min zere. Mimochodem by tomu napovidalo to,
ze je teplota vyf.plynu nizsi - nemam sice termodynamiku rad, ale rekl
bych, ze nektere veci ochcat nejdou.
RadekCX
Ondrej Luks napsal(a):
>Bohuzel jsem se s timto clovekem uz i setkal, o funkcnosti jeho vynalezu
> nemuzu zodpovednenic rict, ale osobni setkani me naplnilo neduverou v
>cokoliv s touto osobou spojeneho. Nejakou verzi tohoto vynalezu nam i
>ukazoval a vypadalo to ciste jako plechova vlozka do sani ktera asi
>spusobuje vyreni vzduchu. Mozna i trochu pridusi vykon => snizi spotrebu.
>Mimojine se taky zminil, ze se zrovna soudi tusim s Mladou frontou, kde
>ho oznacili za podvodnika.
>Pavel Kadečka napsal(a):
>
>
Další informace o konferenci Hw-list