LED - IFS

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Leden 9 15:39:15 CET 2006

Nejde o prenos dat, ale jenom o jednoduchou optickou zavoru. Ale i tak jsem
to mel tak jak popisujete puvodne vyresene (uz jsem to tady kdysi probiral).
Relativne k teto aplikaci mi vsak ten prijimac pripada opravdu jako velky
kanon, tak ho chci zkusit nahradit tim tranzistorem, no uvidime, treba
narazim a dam vam pozdeji za pravdu.

Dekuji
Vitezslav Gazda