Vreteno k CNC ploteru

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 8 14:51:59 CET 2006

Tuhle informaci obvykle doda vyrobce frezy, vetsinou jako tabulky pro
ruzne materialy a rezne podminky. Obecne to byva v ruznych priruckach
obrabeni, tam se potom daji vycist takove informace jako treba ze
10 mm stopkova freza z tvrdokovu, nepovlakovana, pri prezovani na
hrubo plne drazky do legovane oceli 850 - 1000 MPa ma doporucenou
reznou rychlost 45 m/min a posuv 0.035 mm na brit. Doporucuji si nejakou
prirucku obrabeni sehnat, byva casto jako priloha katalogu nastroju.

Ales Prochaska