[MECH] - Pojez 100x100x0

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Leden 8 13:47:42 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 8.1.2006:

> Ze bych se do toho fakt pustil?

No to ja za tebe nerozhodnu :-)

> Co se tyka hlavicky a smerovani do jednoho bodu, tak to bych pred
> overenim nerad poustel do sveta (holt projekt NASA, CIA, NSA, KGB, a
> tak podobne :), promin, je to tak jednoduchy, az nechapu, ze to uz
> davno nekoho nenapadlo... Po overeni uvidim, jestli by to reseni
> nestalo za nejakou pravni ochranu.

No tezko rict, jestli to nekoho napadlo nebo ne, kdyz nevim, co
napadlo tebe. Me napadla uz spousta veci jako treba si to vzit z
laserovky nebo z vypalovacky. Take se ruzne cocky vyrabeji a
prodavaji. Ale ono ani tak nejde o ten napad, jako spis o to si s tim
pohrat a otestovat to.

> A to ze to musim nejdriv osvitit a pak vyvolat je mi jasny, jde o
> to, ziskat z digitalnich dat filmovou predlohu, urcenou pro dalsi
> zvetsovani a dalsi pouziti pro klasickou fotografii,

Aha, ja myslel, ze to mas na plosne spoje.

> K te abcenci bezvulovych sroubu - bude se sviti po radkach, tak mne
> tam celkem desi, kdyz se dva po sobe nasledujici radky nesejdou. Ja
> vim, ze tiskarny to celkem zvladaji (moderni inkoustovky udavaji az
> 4800 dpi, tohle ma polovinu), jenze tam se to rozliseni dosahuje
> mimo jine hodnetryskovou hlavou, realne rozliseni pro jednu trysku
> je podle mne kolem 1200dpi, ja bych potreboval dvojnasobek. Ale asi
> si i tak zacnu hrat, diky.

Bez vyzkouseni to asi nepujde, to je jasne :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz