[MECH] - Pojez 100x100x0

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Leden 8 13:39:42 CET 2006

Ze bych se do toho fakt pustil?

Co se tyka hlavicky a smerovani do jednoho bodu, tak to bych pred overenim
nerad poustel do sveta (holt projekt NASA, CIA, NSA, KGB, a tak podobne :),
promin, je to tak jednoduchy, az nechapu, ze to uz davno nekoho nenapadlo...
Po overeni uvidim, jestli by to reseni nestalo za nejakou pravni ochranu.

A to ze to musim nejdriv osvitit a pak vyvolat je mi jasny, jde o to, ziskat
z digitalnich dat filmovou predlohu, urcenou pro dalsi zvetsovani a dalsi
pouziti pro klasickou fotografii, takze zalezitost spis pro fajnsmekry, nez
pro dve ste fotek z dovolene. To kupodivu moc firem neumi (v CR v rozumne
kvalite nikdo), nejbliz jedna v DE, tak bych rad byl samozasobitel i
samovyrobce :)

K te abcenci bezvulovych sroubu - bude se sviti po radkach, tak mne tam
celkem desi, kdyz se dva po sobe nasledujici radky nesejdou. Ja vim, ze
tiskarny to celkem zvladaji (moderni inkoustovky udavaji az 4800 dpi, tohle
ma polovinu), jenze tam se to rozliseni dosahuje mimo jine hodnetryskovou
hlavou, realne rozliseni pro jednu trysku je podle mne kolem 1200dpi, ja
bych potreboval dvojnasobek. Ale asi si i tak zacnu hrat, diky.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 08, 2006 1:26 PM
Subject: Re: [MECH] - Pojez 100x100x0

Puvodni zprava ze dne 8.1.2006:

> Jiz delsi dobu si pohravam s myslenkou udelat neco pro primy osvit
> filmu, film ma 100X100mm, osvitova hlavicka je malinka a lehka (sama
> o sobe cca 50g) a nebyla by vyskove vystavovana, visela by cca 1mm
> nad filmem. Pro alespon trochu rozumne vysledky bych potreboval krok
> 0.01mm, optika zajisti nejaky prekryv.

Ja myslim, ze by to nemel byt nejaky zavazny problem, protoze vozik
nebude nijak namahan bocnimi silami (jako v pripade frezovani),
protoze s tim budes jen jezdit. Neni ani potreba mit bezvulove srouby,
klidne by mohly stacit gumove pasy jako jsou v tiskarnach ci
scannerech, protoze se proste seridis na pocatku drahy a pak uz
pojedes jednim smerem.

Cim to budes svitit? Jak to opticky nasmerujes do tak uzkeho bodu?

Jinak co se tyka toho pojezdu, jeste bych zvazil, zda se primy osvit
filmu opravdu vyplati. Budes to muset vyrobit, pak udelat soft, dejme
tomu, ze se to povede. Ale pak budes muset kazdy film prece take
vyvolavat. Neni to pakarna? Neni lepsi a jednodussi a rychlejsi to
vytisknout na tiskarne?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem