OT [MECH] RE: Vreteno k CNC ploteru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Leden 8 09:20:03 CET 2006

Asi mas pravdu, ale koukas na to svym pohledem - nicmene je tu jeste
jeden aspekt: Vetsinou se jedna o specialni zbozi, v kamennem obchode
tezko dostupne a zakaznik  uz cilene vybira zbozi na internetu. Vyrobce,
nebo dodavatel , ktery na webu neuvedl cenu si tim jeste zajistuje
minimalne telefonicky kontakt zakaznika s jeho firmou a pri tom ma
moznost jak zakaznika "psychologicky zpracovavat" tak ho seznamit s
vyrobkem a konecne treba i  rovnou jednat o cene a podmínkach...
coz na netu dost dobre nejde.

Vetsinou jsou neuvedene ceny u specialnich a drahych veci, ktere se
bezne nekupuji, nebo objem prodeje je v radu kusy /rok. Pokud nekdo
neuda ceny na "beznou" bizuterii, je to opravdu odrazujici ihned pri
navsteve takoveho vebu /katalogu. Ale o tom uz se tu psalo...

Jeste na zaver: Urcite uz ti nejaky dealer predvadel doma nejaky
vysavac- Rainbow... nebo jine zbozi, parni cistice a jine predrazene
voloviny. Nikdy ti nikdo jiste nerekl cenu predem, pte bys ho hned
vyparkasiroval, nejprve se se zbozim pochlubil, a na zaver hezky tise,
mezi slovy se zminil o cene.
  Asi tak nejak chapu prodej vyrobku na webu, kdy neni uvedena cena.
 Sam jsem se totiz jednou zajimal o jisty objektiv, u ktereho nebyla
uvedena cena, ale tusil jsem pro me nedostupnou castku.
Pri telefonickem dotazu s prodejcem jsem se stejne  cenu nedozvedel,
nicmene me nabidli navstevu u me doma, ze az pojedou kolem, ze pry to
muzu videt na vlastni oci. Tak se i stalo, asi po mesici jsem si zbozi
mohl ohmatat a pak se zacalo zesiroka o cene.  Byla opravdu astronomicka
a nedostupna. Kazdopadne uz
nejsem tolik "alergickej" na chybejici ceny u "vybraneho typu zbozi"  A
az vyhraju ve sportce ( az si nekdy treba vsadim) tak tu mam schovanou
vizitku na onoho prodejce :-) Urcite ho zavolam.