PH meter levne ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Leden 6 02:06:13 CET 2006

No, já bych to neřešil a koupil ten PH-metr od Šneka (tedy kolegy
Hanzala).

HP 34401A nemá na podobné hrátky dostatečný vstupní odpor. A stavět pro
to nějaké předřadné hardware nejspíš nestojí za to.
Kdysi jsem se trápil na fakultě se stavěním jednoho monstra pro
"cyklickou voltametrii na porézní plynové elektrodě" a vím, že navrhovat
přístrojový zesilovač se vstupním odporem někde kolem 10^12 Ohm či víc
není žádná legrace.

Vzhledem k tomu, že jsem se Šnekem kdysi studoval, tak si jsem víceméně
jistý, že o těchto věcech ví asi tak 18x víc než já a rozhodně bych dal
na jeho rady.

Zdraví PavelK