OT: pripojeni UATA IDE disku

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Leden 5 22:19:22 CET 2006

Puvodni  zprava  "Re:  OT:  pripojeni  UATA  IDE  disku"  od  "Miroslav  Sinko
(hw-list@list.hw.cz)" z 5. ledna 2006, 22:05:30,
msgid:20060105210530.61894.qmail@web50810.mail.yahoo.com (3131 bajtu):

MS> Osobne nikdy nenechavam jumper na cable select, lebo zazil som pocitac,
MS> kde obcas po resete radic nenasiel disky (po tvrdej volbe master a
MS> slave to behalo spolahlivo).

Jj, stejna zkusenost, ja myslel, ze CS uz ani v dnesni dobe nefunguje...

MS> Este by som upozornil, ze ak je disk na kabli sam (mal by byt na
MS> konci), treba pozriet jumper settings - hlavne disky WD (moje oblubene,
MS> no flame) maju inu polohu pre single ako pre master, ked je slave
MS> pritomny. Disky inych vyrobcov maju zvacsa pozisiu jumpera pre single
MS> totoznu s poziciou pre master.

Take jsem resil a chvilku mi to zabralo ;)

MS> miro

Takze  zde  problem nejspis nebude, zapojeni by melo byt v poradku (vyzkouseny
dva IDE kably)...

--
 Dawid Ferenczy
| ferenczy [at] volny [dot] cz   |   ICQ#   ...   85997864    |