DCF prijimac od Conrada

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 5 00:19:12 CET 2006

Dnes tyto sluzby funguji pres NET, ale verte tomu, ze DCF jan tak neskonci.
J. Polivka

Toto by bolo na novu temu, ze aka je vlastne "istota", lepsie povedane
pravdepodobnost, ako dlho bude este vysielat povedzme DCF. Alebo vobec
sluzby, ktore su z principu zavisle od nejakeho vysielatela, namatkou
GPS(?).
Proste niekto (Vasa firma) sa natrapi s vyvojom dekodovacich zariadeni,
pricom vyvoj stoji nemale peniaze, niekto iny (zakaznik) si taketo
zariadenia kupi.. ...a casom vysielanie skonci. Co s tym? Mna to
napadlo teraz cisto filozoficky, akoze vlastnorucene urobene DCF hodiny
mam, ale ako sa k tomu stavaju firmy, co su na vysielani cudzich
firiem, ci dokonca cudzich statnych institucii zavisle?

miro

http://www.leunig.de/_en/_pro/radio-controlled-clock/funkuhren_DCF77_TDF.htm