DCF prijimac od Conrada

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 4 23:58:07 CET 2006

Toto by bolo na novu temu, ze aka je vlastne "istota", lepsie povedane
pravdepodobnost, ako dlho bude este vysielat povedzme DCF. Alebo vobec
sluzby, ktore su z principu zavisle od nejakeho vysielatela, namatkou
GPS(?).
Proste niekto (Vasa firma) sa natrapi s vyvojom dekodovacich zariadeni,
pricom vyvoj stoji nemale peniaze, niekto iny (zakaznik) si taketo
zariadenia kupi.. ...a casom vysielanie skonci. Co s tym? Mna to
napadlo teraz cisto filozoficky, akoze vlastnorucene urobene DCF hodiny
mam, ale ako sa k tomu stavaju firmy, co su na vysielani cudzich
firiem, ci dokonca cudzich statnych institucii zavisle?

miro

http://www.leunig.de/_en/_pro/radio-controlled-clock/funkuhren_DCF77_TDF.htm
> . Finta je v tom, ze je to rozhlasovy vysilac (verejnopravni z penez
> danovych poplatniku?) a vysilani casoveho kodu pomoci fazove modulace
> je tam
> jaxi navic a zadarmo. Dosah 3500 km.
>
> Andel

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com