Re: OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřidel i

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 4 16:36:28 CET 2006

Hazivost 0.05 (s ohledem na tu kuzelovou dutinu vevnitr) neni legrace,
i kdyz to tak na prvni pohled muze vypadat. Chyby se scitaji ne-li
rovnou potencuji a s hazivosti 0.05 si pekne vyhrajete i na presnem
soustruhu. Stejne nejspis skoncite u brusky (a zjistite, ze to neni
nic tak hrozneho). A kdyz uz to budete na te brusce delat tak se da
snadno dosahnout lepsich parametru, tak proc to nevyuzit.

Ales Prochaska