OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřidel i

Prichy prichy@volny.cz
Středa Leden 4 16:17:57 CET 2006

Zravim
Aaa koukam, ze jsem si (pro me) necekane zalozil na vyklad, ktery
je pro me sice zajimavy, nicmene k nicemu.
A muzu si za to sam!! mel jsem hned na zacatku spravne zeptat
a podotknout, ze nehodlam "honit" tisiciny, ze mi jde o zarizeni,
ktere mi neco vyfrezuje dejme tomu na 0,1mm, takze pocitam, ze
hazivost 0.05 by byla pro me good.
Libi se mi napr. od unitoolu
upinac s valcovou hlavou pro klestiny Erikson (+ klestiny)
nebo mozna zvolim i variantu s nejakym lepsim celistovym sklicidlem
i kdyz se tomu zatim branim...(dve kuzelova loziska asi budou nutnosti)
U Hoffmana maji neco podobneho....cena bez klestin cca3300..

Kazdy holt mame jine pozadavky, ja chci hracku, co neco i pouzitelneho
udela :-D, bohuzel spousta veci je bud a nebo....bud totalni smejd za 300
nebo neco co vyjde s klestinami na 10kKc

No budu hledat a rozmyslet dal.....

Prichy

PS: nekdo tu navrhoval ten NAREX "system" docela se mi to libi