OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Leden 2 14:33:16 CET 2006

Nemusite nic uvolnovat, jen dejte odkaz, rad bych se take podival jak to
vypada. Dival jsem se po redakcnim systemu, na kterym bych rad
provozoval stranky obce a zatim pomyslim nad phpRS.

Martin Hanek