OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Leden 2 14:18:30 CET 2006

> No jo jenze kdyby si uzivatele meli sami psat vlastni palikace (coz ve vasem
> pripade je), tak to je dosti nerealna predstava, prevazna cast useru to
> neumi ani nainstalovat, natoz si napsat vlastni :-)

Uzivatel? Neni nahodou tazatel programator? Uzivatele si predstavuji
spis ty, kteri budou e-shop ovladat, kupovat atd. Navic kdyz to chce
zadarmo, tak se asi nebude jednat o nejakou vetsi firmu, ktera do toho
bude ochotna nejaky obnos zainvestovat, nebo to mit v planu investic.

> Kde mate zdokumentovan ten vas projekt, co pisete?

Nejake naznaky jako dokumentace je, ale nevim, proc bych to mel nekde
verejne vystavovat. V zadnem pripade to nehodlam uvolnit jako free,
proto jsem to nedelal :) Duvod proc jsem to shanel/delal byl ten, ze
jsem potreboval neco, cim by si mohl zakaznik menit obsah svych
stranek (nehlede na design). Ze skusenosti, vetsina lidi (pro ktere
web delam/upravuji) pozaduje skoro ty same funkce - rychlou zmenu
casti obsahu (treba i cast stranky), ktera se bude menit napr. 1x do
tydne.