Generovani frekvence PICem

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Únor 28 14:19:46 CET 2006

Jelikoz musim ale generovat i stridu tak se to smrskne na polovinu -
tedy 110us a jelikoz mi samotnej interrupt trva 54us nema uz moc
moznosti udelat mezikrok - kdyz jednou vynecham tak vynecham celych 54us
coz je ale frekvence uz polovicni. To je to co mi nedoslo kdyz jsem si
to vymyslel a prisel na to az pri testovani.

Pak je bud moznost zmensit dobu vykonavani preruseni - kdyz jej zmensim
na polovinu dostanu i polovicni zmenu frekvence.

proto kdybych prednastavoval jen timer0 a mel co nejrychlejsi preruseni
slo mohu delat korekci s krokem inkrementace timeru.

Jinak signalizaci netreba - obsluha na to bude koukat a jde jen o to aby
nemusela tocit supportem masiny kde je male stoupani na otacku. Ten
potak naprosto vyhovuje - centrovani je udelano s rezervou asi 16bitu
kolem stredu s tim ze 10bitovej prevodnik jsem zdegradoval na 8bitovej.
Pri najeti na stred se rozsviti ledka napojena na signal BRAKE, kterej
zabrzdi driver.

RadekCX