COM pres USB

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Únor 28 10:48:00 CET 2006

Jsou lide co na FTDI maji spatne nazory. Nicmene ja ho pouzivam,
pouzivame i ve skole. A bez problemu. Jak D2xx tak i VCP ovladace. Nyni
bych doporucil obvody FT2232 nebo novou radu FT2xxR ktera ma "lepsi"
pouzdro pro amaterskou vyrobu a pajeni.
Dobre zkusenosti jsou i s FT245BM pripojenym na intel 8bit sbernici ,
nebo i v samotnem bitbang rezimu.

LP.

Ve svych aplikach vyuzivam komunikaci mikrokontroleru AVR s pocitacem
pres COM. Comy zacinaji z pocitacu mizet, tak zkousime komunikaci pres
USB pomoci obvodu ASIX FTDI. Je to optimalni reseni nebo mate nekdo
zkusenosti s necim lepsim?
Existuje nejake reseni, kde by uzivatel nemusel na PC instalovat drive?

Dik

Jan Matous