Re:DMM UT70A od Conrad ???

Halen Halen@seznam.cz
Pátek Únor 24 08:05:53 CET 2006

Take zdravim,
tento merak mam a jsem s nim velice spokojeny. Za ty prachy asi nejlepsi pomer cena / vykon. Sice nema true RMS (coz mi kdysi zde na kofere vysvetlili), ale tolik to nevadi. Zalezi na co jej budete pouzivat. JInak je to uz muj druhy merak od teto firmy (UniTrend) a jsem stale spokojeny. Ted nevim kde jsem jej presne kupoval, ale by lo to pres internet a cena fakt super. Mozna bych uvital vetsi rozsah pro mereni velkych kapacit, ale toto mi zatim staci.

Honza J.