DMM UT70A od Conrad ???

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 23 16:58:26 CET 2006

Nez jsem ho nekde ztratil, tak se zdal byt dobrej. Maji ho vsude, GM,
SOS, Conrad atd. Ovsem bacha na ty karusely, po case (zalezi na
pouzivani, ale me tak po pul roce) zacne blbnout, je potreba jej
rozebrat a isopropylem ocistit karusel. Me to vadi, ale nemuzu si
vymejslet. Ted mam UT50A a stejny problemy. Zlatej Metex 3650.

Martin Hanek