OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 22 14:46:59 CET 2006

Za 10kKc bych si moh koupit 76 stejnych hodinek, jako mam ted na ruce.
I kdybych si mel kupovat kazdej rok novy (a to mam 3 roky zaruku), tak
se mi to vyplati az do mych cca 100 let. Nemaj safirovy sklo, urcite
nemaj radiovy rizeni, jak jsou presny, taky nevim, LCD nemaji, jen mi
navic ukazuji kolikatyho je.

S tou presnosti hodinek - vybavila se mi historka ze stredni skoly.
Jeden ucitel z dilen nam vypravel, ze jinej ucitel, uz starsi pan, mel
hodinky, sly presne, ale pipaly mu asi o 1s pozdejc nez bylo casovy
znameni v TV. Tak pozadal tohohle ucitele z dilen, jestli by mu je
neseridil, aby sly presne. Ten je seridil podle televize a vratil mu
je. Druhej den si majitel hodinek stezoval, ze ted zas pipaj o vterinu
driv ;)

Me osobne staci, ze se vterinovka hejbe, podle toho poznam, ze jdou,
kolik je hodin potrebuju vedet maximalne na minutu presne a mozna by
mi stacilo i na pet minut. Stejne si hodinky vetsinou steluju trochu
napred, aby mi neujel vlak, napriklad ;)

P.K.