OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 22 14:30:20 CET 2006

>Ze se takove hodinky dobijeji v lete, to chapu, ale jak to funguje prez
>zimu,
>kdyz jsou prakticky 24 hodin denne schovane pod rukavem? To je musite
>jednou
>za cas vystavit nekde na svetle?

Spotreba hodinek, je pidi, k plnemu dobiti staci cca 30 minut na primem
svetle, vystaci to na cca 7 dni provozu v absolutni tme.
Mel jsme takove hodikny cca 10 let a nestalo se mi, ze by se zastavili na
nedostatek energie a to i kdyz jsme jednou na tri dni zalezli do jeskyni,
kde slunce fakt nesvitilo :-)

>Nesouhlasim - tedy pokud pro vec neco delate (nejen hledani na webu).
>Titanove (tedy lehke) quartz hodinky, 10 atm, pochopitelne kvalitni
>tvrde sklicko (dano uz tou urovni vodotesnosti) lze koupit nekde mezi 2
>- 3kKc. Vkusne snad jsou (rozhodne stridme - vec nazoru). Mam takove na
>ruce...

Jam mam problem, vetsinou vim koliketeho je, ale uz si nejsem jsty jaky den
v tydnu je, dale obcas uziji moznost mit zobrazen druhy cas. Proto by mi
udelal radost nejaky ten LCD. Pak jsem chtel odolny plast, safirove sklicko,
pripadne radiove rizeni, vse v co nejmensim vodotesnem pouzdru, cena
nerozhodovala, uzrite jsem koukal na hodinky pres 10 k Kc a zatim jsme si
nevybral. Vlastne jiz malem ano, ale v realu ty Citizen hodinky vypadali
desne a meli hmotnost 170g, coz mi prijde ponekud dost.
Zkratka hledam dal a to nejen na serverech typu www.ehodinky.cz