6 - serial karta

ckonecny@razdva.cz ckonecny@razdva.cz
Středa Únor 22 13:46:27 CET 2006

Použáváme 4 COMové karty MOXA. Umí až 921 600 Bd.
Nemáme s nimi problémy, ale využíváme jen signály RxD a TxD.
Hledal jsem i jiné alternativy a zjistil, že ADVANTECH i TEDIA karty umí stejnou rychlost.
USB převodník SB485 od Papoucha umí až 2 Mbd.

Zdravím CK

-----
Zrychlete své RazDva připojení s Contactel Akcelerátorem. Více na http://www.contactel.cz/akcelerator