Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 22 13:24:26 CET 2006

Muzu poskytnout informace, ktere vykoumali modelari.

LiXX skladovat nejlepe v lednici dole u zeleniny v suplatku - jaka
zelenina tam je na zivotnost vliv nema :-)

Nenechavat je nabite - idelani je napeti blizici se nominalnimu - tedy
3.6-3.7V. Pokud je budete skladovat dyl tak kontrolovat zda napeti
nekleslo pod 3V.

Je treba je zabalit tak aby k nim nemohla vlhkost a nejake agresivni
bordely z jidla. Kysliku se bat nemusite - stejne ty pytliky musi byt
hermeticke.

Zivotnost je otazka pouzivani - me v mobilu baterie pravidelne vydrzi
minimalne 3 roky, ale take jsem mel v ME45 bateri pres 4 roky s tim ze
pak vydrzela cca 3roky. Puzivam na nenarocne pohony clanky lion 18650
stare cca 6 let s tim ze 4 roky lezely nekde ve skladu  a nektere kdyz
jsem je dostal mely i min nez 2.5V. Vsechny chodi spolehlive s plnou
kapacitou jen maji malinko horsi Ri.

Nekterym modelarum nevydrzi ani 50 cyklu... :-)

Snad si z toho neco vyberete.

RadekCX