Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Únor 22 13:05:07 CET 2006

Jo, za zhruba rok az dva jim umyslne vyschne elektrolyt, oficialne z
duvodu, aby nebyly ekologicka zatez (prakticky zrejme pro podporeni
prodeje, ale to uz jsme zase u spiknuti... ;()

KR