Studijní materiál - jeden dotaz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Únor 22 09:27:51 CET 2006

Myslim ze je to hlavne na vas, ked sledujete kurz a niecomu nerozumiete
tak je logicke ze sa pozrete na predmet, ktory sa tomu venoval.
Napriklad ked chcete studovat elektromagneticke pole tak potrebujete
diferencialne rovnice a zaklady elektriny a magnetizmu, ked chcete
spracovanie signalov tak tiez diferencialne a diferencne rovnice a
zaklady linearnych systemov a podobne.
Myslim ze vam nikto neda zaruceny recept typu "prejdite si toto, toto a
toto a budete najosvietenejsi na svete".
b.