Kapacitní a kyselostní čidlo

milos.gregus@cz.abb.com milos.gregus@cz.abb.com
Středa Únor 22 07:10:36 CET 2006

>ted jsem o tom premyslel - jakym zpusobem myslite merit tim
>diferencialnim tlakomerem? Hadicka ponorena na dno a porovnavat tlak
>vzduchu na hladine a na dne?
>
>To asi nepujde - vzduch se rozpousti ve vode a za par dni budete mi v
>hadicce stejne vysoko hladinu jako mimo ni.
>
>RadekCX

Spravne se do te ponorene hadicky (trubicky) pousti maly prutok vzduchu,
aby se pripadne rozpousteni kompenzovalo.
Ponoreny konec pomalu bubla.
Hodi se pro otevrene nadrze, kde je obtizne provest odber pres stenu
nadrze pod hladinou (a mit tam meridlo tlaku),
nebo kdyz by odberova trubka vedla nad hladinu a nebylo by mozno zarucit
trvale zavodneni.

Milos