[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 21 21:46:32 CET 2006

Tony Malecky napsal(a):

>Pokud Vás to uklidní, tak filtr deinterlace do virtualdubu fungoval v
>podstate tak, ze jedny z pulsnimku zahazoval....

Neni pravda, mozna nejaka " valecna " verze vdubu. Napoak Vdub je jediny
program, ktery dokaze obstojne deinterlovat . Na jiny ( lepsi) jsem
nenarazil. A je na Vas jaky zpusob zvolite: Discard volba opravdu
vypousti pulsnimky, nicmene jeste existuje interpolace pulsnimku
dohromady ( Blend) a zdvojeni ( Dupicate)
Konkretne p. Beranek se ve sve knize zminuje, ze nejlepsi vysledek je
kombinace interpolace a prolnuti.
.
Jinak problem deinterlace neni tak jednoduchy jak se zda a je nekolik
metod, jak docilit vysledku. Vzdy se ale jedna o ztratovou upravu videotoku.
doporucuji prostudovat knihu  DV v praxi ( 2 vydani) str 125-128.