[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Únor 21 18:18:15 CET 2006

Urcite nejake DLL na deinterlace jsou. Napr.
https://producersdk.helixcommunity.org/docs/producer_sdk_files.htm
a dalsi, staci googlovat napr. dll deinterlace sdk a podobne.

Jinak, pekna stranka o deinterlace je zde http://www.100fps.com vcetne
ruznych metod a ukazek. V podstate je to asi tak, ze pokud je neco
toceno TV kamerou (napr. prime prenosy, zpravy, studiove porady...),
tak to dost dobre odstranit nejde (jde, ale na ukor kvality), ale kdyz
je to film natoceny na 'filmovy pas' a ten pote sniman nejakou
televizni technikou tak to jde celkem uspesne odstranit a ani to neni
moc znat.

--
Michal Grunt