Identifikace monitoru + VGA rozhrani

Úterý Únor 21 20:02:48 CET 2006

To je asi přesně to, co bych potřeboval.
Díky.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Tuesday, February 21, 2006 1:21 PM
To: HW-news
Subject: RE: Identifikace monitoru + VGA rozhrani

--- Kruèinský Ladislav <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz> wrote:

> K tom bych mìl je¹tì následující postøeh - asi ta komunikace
bude dost
> sofistikovaná, proto¾e kdy¾ pøipojím dataprojektor tak se mi zmìní
> rozli¹ení i v poèítaèi (hlavnì mnì na tom ¹tve ¾e se mi pøeskládají
> ikony) a kdy¾ odpojím, nìkdy se vrátí zpìt hned, nìkdy a¾ po resetu.

K tym ikonam.. Ak mate Win, skuste Restore Desktop
http://www.softwarium.com/rdwin.html
Integuje sa to do menu na prave tlacitko mysi na ploche.
Pribudnu 2 polozky Save desktop a Restore desktop. Ked mate
ikony na ploche tak, ako si ich predstavujete, pouzijete Save a
potom kedykolvek, ked sa vam rozhodia date Restore. Je to
ucelny, maly a aj free programik :-)

miro