[OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Únor 20 23:57:40 CET 2006

Tony Malecky napsal(a):
> A to pokladate za vyhodu? Ja mam komplet emaily vcetne kontaktu na
> serveru a IMAP protokolem se  pripojuju k serveru z mista kde se zrovna
> nachazim.
>
> Vyhodu to ma napriklad tu, ze mi to server zalohuje centralne s ostanimi
> daty na pasky...
>
> A reknu vam, Thundebird je ten nejhorsi imap klient co znam, staci si
> vyzkouset vyhledavani na imapu a i ten blbej outlook expres je lepsi..

Nerika se tomu "osli mustek"?

Vubec nebyla rec o IMAPu, ale o postovnim klientu (pravdepodobne v
rezimu POP, neb to umi snad uplne kazdy postovni server). Zda to je
dobre nebo spatne nebudu a nechci rozvadet, nepatri to sem a neni to
tema dotazu.

Howgh.

--
Jirka