[OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Únor 20 23:48:50 CET 2006

A to pokladate za vyhodu? Ja mam komplet emaily vcetne kontaktu na
serveru a IMAP protokolem se  pripojuju k serveru z mista kde se zrovna
nachazim.

Vyhodu to ma napriklad tu, ze mi to server zalohuje centralne s ostanimi
daty na pasky...

A reknu vam, Thundebird je ten nejhorsi imap klient co znam, staci si
vyzkouset vyhledavani na imapu a i ten blbej outlook expres je lepsi..

Tony OK1HMA