Doporucte vhodnou foto diodu do luxmetru ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 20 12:49:33 CET 2006

Kdyz jsem delal to rizeni slun. kolektoru tak jsem vyvijel i snimac
polohy slunce pro automaticke nataceni kolektoru. Dost dlouho jsem
zkousel vsechny mozna cidla a nakonec pro snimani byl nejlepsi
fotoodpor. Byly levne a mely bezproblemovy rozsah osvetleni - rozpeti
venkovniho osvetleni je sileny.

RadekCX