Rotoped

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Únor 20 11:37:46 CET 2006

Karel Novotný napsal(a):
> Kvalita nalezenych informaci odpovida tomu, behem minuty :-)
>
> Nebo vy dokazete z informace "Jízda na kole 1250 - 1700 kJ" odvodit
> jaka je zavislot mezi odporem na brzde rotopedu a spotrebovanymi
> kaloriemi ? Moc tomu nerozumim, ale predpokladam, ze bude nejaky
> energeticky rozdil mezi jizdou na rovine, jizdou z a na alpsky
> vrchol :-).
>
> Tyto udaje samozrejme znam, jde o to, ze profi trenazery skutecne
> meri spotrebovanou energie a dalsi informace skutecne v zavislosti na
> odporu daneho stroje at uz jde o odpor brzdy nebo o navzpirane kg a
> [...]

Puvodne jste doslova napsal "nasel jsem velke kulove". Ja jsem Vam
ukazal, ze informaci je spousta. Samozrejme nejsou predkousane a
natravene, ale je to zaklad, ktery je nutno doplnit dalsimi 90%, a to ze
vsech moznych zdroju (knihovny, odbornici treba na FTVS UK...). Povazuji
tedy Vas vykrik za absurdni.

Fyzikalne neni problem ten trenazer (rotoped nebo nevimco)
postavit/uzpusobit tak, aby se dala odevzdana energie/prace merit.

Howgh.

--
Jirka