RE: klávesnice v DOSu a W98

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 19 14:56:15 CET 2006

Lze to řešit připojením normální klávesnice pro PC nebo koupit za cca 300Kč
numpad do USB (pokud ten notebook má USB nebo PS/2). Spousta notebooků má
taky numerickou klávesnici přístupnou přes Fn, prostě se zmáčkne Fn a
příslušné tlačítko s číslem. Další možnost je použít Shift + číslo na české
klávesnici. A případně taky přepnout na anglickou klávesnici - v dosu Ctrl +
Alt + F1 (zpět na českou přes F2) a ve Windows Alt + Shift.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death