klávesnice v DOSu a W98

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Neděle Únor 19 14:46:56 CET 2006

Na starém notebooku používám W98 a některé dosovské programy (např. T602, C602,.).

OS i programy mně vyhovují (rychlost na starém počítači, znalost ovládání programů,.) a zatím

je nechci měnit. Problém je s přepínáním na numerickou klávesnici. Na starém Notestaru se

přepínala pomocí NUM podobně jako velká písmena pomocí SHIFT. Pokud se drželo NUM,

fungovala numerika, pokud se pustilo, fungovala písmena. Na novějších NB se musí stlčait

FN + NUM, psát numeriku a zpět přepnout opět FN + NUM. Pokud se například píše v T602

text, ve kterém jsou častěji matematické výrazy, je to opravdu zážitek. Stejné je to v C602.

Do WXP jsem sehnal ovladač, který to řeší. V dosovských programech to nefunguje a tak

přechod na XP nepomůže.

Nemáte nápad, jak to řešit?